Poniżej prezentujemy najczęściej zadawane pytania w celu rozwiania wszelkich wątpliwości Klientów. Na bieżąco uzupełniamy nowe, problematyczne zagadnienia w celu zapewnienia jak najpełniejszej wiedzy o naszym produkcie.

Jeśli posiadasz pytania lub wątpliwości, których nie możesz znaleźć na poniższej liście zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta Tel. 221003223, E-mail: info@cardina.pl - nasi Doradcy chętnie i wyczerpująco odpowiedzą na każde pytanie.

Najczęściej zadawane pytania

Jest pierwszym pozabankowym wydawcą kart kredytowych kierującym swoją ofertę do osób szukających nowoczesnych rozwiązań, ale i również stabilnego kredytowania. Korzystając z Karty Kredytowej Cardina, uzyskujesz dostęp do odnawialnego limitu kredytowego na terenie całego świata.

Wydawcą karty jest Cardina Sp. z o.o. która posiada licencję Krajowej Instytucji Płatniczej wydaną przez Komisję Nadzoru Finansowego. Karta wydawana jest we współpracy z MasterCard i Santander Bank S.A.

Cardina oferuje swoim klientom limity kredytowe w poczet karty kredytowej w wysokości od 600 do 5000 PLN. Wysokość udzielonego limitu kredytowego może być uzależniona od indywidualnej oceny zdolności kredytobiorcy.

Aby móc ubiegać się o kartę kredytową Cardina, musisz spełniać następujące warunki :

1) posiadać obywatelstwo Rzeczypospolitej Polskiej;  

2) być w wieku od 25 do 65 lat;

3) posiadać aktywny telefon komórkowy oraz własny rachunek bankowy;

4) nie posiadać zaległości w spłacie innych produktów finansowych.

Podczas składania wniosku istnieje możliwość złożenia dyspozycji przelewu (FastCash) do 80% wartości przyznanego limitu, dzięki temu środki znajdą się na Twoim koncie osobistym w ciągu jednego dnia roboczego. Pozostałe środki będzie można wykorzystać za pomocą karty, która podobnie jak kod PIN zostanie wysłana na adres wskazany we wniosku.

Wniosek o kartę można złożyć online na stronie www.cardina.pl/formularz. Wystarczy przygotować dowód osobisty, numer rachunku bankowego, adres e-mail i numer swojego telefonu komórkowego.

Po wypełnieniu formularza wstępnie weryfikujemy Twój wniosek. Następnie otrzymujesz na E-mail oraz SMS indywidualny link do potwierdzenia danych oraz akceptacji umowy za pomocą Kontomatik.

Po zakończeniu procesu weryfikacji poinformujemy Cię o ostatecznej decyzji poprzez E-mail, SMS lub telefon.

Jeśli masz już konto i chciałbyś ponownie złożyć wniosek wystarczy że do nas zadzwonisz: 221003223. Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji Pon-Pt 08:00-19:00

Biuro Obsługi Klienta  - Pon-Pt 08:00-19:00, Tel: 22 100 32 23,  Email: info@cardina.pl

Dział Windykacji - Pon-Pt 08:00-19:00, Tel: 22 673 92 29,  Email: windykacja@cardina.pl

Dla naszych Klientów uruchomiliśmy narzędzie Pay-by-link pozwalające na dokonywanie szybkich spłat. W mailach oraz w sms znajdziesz link, który przekieruje Cię do serwisu Blue Media. Tam wybierzesz swój bank i wykonasz szybki przelew. Zatwierdzenie płatności zajmie Ci kilka sekund, a my zaktualizujemy Twoje konto do 48 godzin roboczych. Do płatności jest doliczana opłata za usługę w wysokości 2zł na rzecz BlueMedia. 

Cały czas możesz również dokonać standardowego przelewu, indywidualny numer konta znajdziesz w wiadomości e-mail. Pamiętaj - opłata za obsługę wykorzystanego limitu jest naliczana za każdy dzień, dlatego im szybciej dokonasz spłaty, tym niższe koszty poniesiesz w kolejnym miesiącu!

Wniosek i weryfikacja

W obecnej chwili, Cardina umożliwia wydanie jednego rodzaju karty kredytowej, każdy klient może wnioskować o jedną kartę kredytową.


Wniosek o kartę można złożyć online na stronie www.cardina.pl/formularz. Wystarczy przygotować dowód osobisty, numer rachunku bankowego, adres e-mail i numer swojego telefonu komórkowego.

Po wypełnieniu formularza wstępnie weryfikujemy Twój wniosek. Następnie otrzymujesz na E-mail oraz SMS indywidualny link do potwierdzenia danych oraz akceptacji umowy za pomocą Kontomatik.

Po zakończeniu procesu weryfikacji poinformujemy Cię o ostatecznej decyzji poprzez E-mail, SMS lub telefon.

Jeśli masz już konto i chciałbyś ponownie złożyć wniosek wystarczy że do nas zadzwonisz: 221003223. Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji Pon-Pt 08:00-19:00

Minimalna wysokość limitu kredytowego w rachunku karty wynosi 600 zł, wysokość przyznanego limitu ustalana jest indywidualnie w oparciu o zdolność kredytową. W przypadku terminowej spłaty zadłużenia istnieje możliwość podwyższenia przyznanego limitu.

Podpisanie umowy następuje w momencie akceptacji warunków umowy poprzez usługę Kontomatik. Po poprawnym złożeniu wniosku otrzymasz E-mail z indywidualnym linkiem do potwierdzenia danych oraz akceptacji umowy.

Podczas składania wniosku istnieje możliwość złożenia dyspozycji przelewu (FastCash) do 80% wartości przyznanego limitu, dzięki temu środki znajdą się na Twoim koncie osobistym w ciągu jednego dnia roboczego. Pozostałe środki będzie można wykorzystać za pomocą karty, która podobnie jak kod PIN zostanie wysłana na adres wskazany we wniosku.

Limit przyznawany jest na okres 12 miesięcy, w przypadku terminowej spłaty minimalnej kwoty do spłaty limit automatycznie zostanie odnowiony na kolejny okres. Data ważności karty nie pokrywa się z okresem na jaki został udzielony limit, zwykle data ważności karty wynosi 2 lub 3 lata.

Aktywacja i zastrzeganie karty

Kartę możesz aktywować na specjalnie do tego dedykowanej infolinii pod numerem 61 856 56 15. Infolinia czynna jest przez 24h, 7 dni w tygodniu.

W celu aktywacji karty przygotuj:

  • dowód osobisty,
  • kartę kredytową Cardina.

Kartę możesz zastrzec na specjalnie dedykowanej infolinii pod numerem 61 856 56 15. Infolinia jest czynna przez 24h, 7 dni w tygodniu.

W przypadku utraty karty kredytowej należy niezwłocznie skontaktować się ze specjalnie dedykowaną infolinią pod numerem 61 856 56 15 w celu zastrzeżenia karty.

Korzystanie z karty

Tak, można. Zwiększenie limitu kredytowego w karcie kredytowej odbywa się na wniosek klienta. Klient może tego dokonać po 4-6 miesiącach użytkowania karty za pośrednictwem:

1) panelu klienta

2) telefonicznego kontaktu z biurem obsługi klienta

3) tradycyjnej formy przesyłką pocztową

Karta kredytowa Cardina umożliwia wykonywanie operacji bezgotówkowych jak i wypłatę gotówki na całym świecie w miejscach oznaczonych logo MasterCard. Nasza karta posiada funkcję zbliżeniową dzięki temu transakcje bezgotówkowe do 50 zł nie wymagają zatwierdzenia kodem PIN.

Do Ciebie należy decyzja, czy spłacisz całą wykorzystaną kwotę, czy jedynie kwotę minimalną. Każda wpłata odnawia Twój dostępny limit dzięki któremu możesz korzystać z karty w każdym momencie według swoich potrzeb.

Informację o minimalnej kwocie do spłaty oraz numer indywidualnego rachunku bankowego znajdziesz po zalogowaniu do Panelu Klienta. Dodatkowo otrzymasz tą informację w miesięcznym zestawieniu operacji, który po zakończeniu każdego okresu zostanie przygotowany i wysłany na adres e-mail wskazany we wniosku lub pocztą na adres korespondencyjny.

Zestawienie zawiera:

  • listę wszystkich wykonanych transakcji i naliczonych opłat i prowizji w danym okresie rozliczeniowym
  • minimalną kwotę spłaty, indywidualny numer rachunku oraz termin spłaty który zawsze przypada na 14 dzień od daty wygenerowania zestawienia.
  • dostęp do wszystkich informacji oraz zestawień z poprzednich miesięcy możliwy jest również po zalogowaniu do Panelu Klienta.

Jeśli masz dodatkowe pytania skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta tel. 22 100 32 23 info@cardina.pl lub z Działem Windykacji tel. 22 673 92 29 windykacja@cardina.pl

Na kartę kredytową Cardina nie możesz wpłacić większej kwoty niż aktualne zadłużenie i należne opłaty. W przypadku wpłaty większej kwoty niż limit zadłużenia, nadwyżka środków zostanie zwrócona na rachunek osobisty wskazany we wniosku o wydanie karty.

Tak, limit w karcie kredytowej jest odnawialny, co oznacza że w przypadku jego spłaty możesz w dowolnym momencie wykorzystać po raz kolejny przyznany limit i płacić wygodnie kartą. Nie musisz składać kolejnego wniosku - z limitu możesz korzystać kiedy chcesz, pamiętaj tylko o zapewnieniu dostępnych środków na karcie. Spłacając szybciej kartę ponosisz mniejsze koszty prowizji, dlatego warto jest wpłacać więcej i korzystać z limitu wtedy, kiedy naprawdę go potrzebujesz.

Nie, limit w karcie może zostać spłacony częściowo lub całkowicie w dowolnym momencie. Pamiętaj - im szybciej spłacisz kartę tym mniejszy koszt poniesiesz! Nawet częściowe wpłaty wpływają na zmniejszenie opłat. Prowizja naliczana jest za każdy dzień wykorzystania, dlatego jeśli masz wolne środki - wpłać je na kartę i skorzystaj z nich ponownie kiedy będziesz tego potrzebował. 

Dla naszych Klientów uruchomiliśmy narzędzie Pay-by-link pozwalające na dokonywanie szybkich spłat. W mailach oraz w sms znajdziesz link, który przekieruje Cię do serwisu Blue Media. Tam wybierzesz swój bank i wykonasz szybki przelew. Zatwierdzenie płatności zajmie Ci kilka sekund, a my zaktualizujemy Twoje konto do 48 godzin roboczych. Do płatności jest doliczana opłata za usługę w wysokości 2zł na rzecz BlueMedia.

Cały czas możesz również dokonać standardowego przelewu, indywidualny numer konta znajdziesz w wiadomości e-mail. Pamiętaj - opłata za obsługę wykorzystanego limitu jest naliczana za każdy dzień, dlatego im szybciej dokonasz spłaty, tym niższe koszty poniesiesz w kolejnym miesiącu!